Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Erfarenheter av Head Supershape Rally?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vinterfluff" data-source="post: 1034550" data-attributes="member: 146783"><p>Bor i Stockholmstrakten så det finns inte så gott om backar där mankan få upp lite fart... Får se om jag kan ta en dagstur lite norrut men annars blir det att vänta till vecka 11 för då ska jag till fjällen.</p><p></p><p>Carva någorlunda avslappnat har iaf bara jag lyckats med när jag kört riktigt mjuka skidor av nybörjartyp. Sen kanske det är jag som den begränsande faktorn på andra skidor. Tycker framförallt de med lite mer slalomkaraktär kräver väldigt mycket av tekniska.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vinterfluff, post: 1034550, member: 146783"] Bor i Stockholmstrakten så det finns inte så gott om backar där mankan få upp lite fart... Får se om jag kan ta en dagstur lite norrut men annars blir det att vänta till vecka 11 för då ska jag till fjällen. Carva någorlunda avslappnat har iaf bara jag lyckats med när jag kört riktigt mjuka skidor av nybörjartyp. Sen kanske det är jag som den begränsande faktorn på andra skidor. Tycker framförallt de med lite mer slalomkaraktär kräver väldigt mycket av tekniska. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Erfarenheter av Head Supershape Rally?
Tillbaka
Topp