Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Erfarenheter av Liberty double helix søkes!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowrip" data-source="post: 829818" data-attributes="member: 74358"><p>Ær uppe och jobbar i Nordnorge før tillfællet och hær finns det fantastiska skidmøjligheter, toppar som ska bestigas i alla væderstreck. Jag har blivit erbjuden att køpa nya Liberty double helix till ett ok pris, till dom så hade jag tænkt køpa ett par baronbindningar och stighudar. Åkningen hæruppe blir fræmst puder, har blivit lovad(!) minst 1 meter puder från Januari till Maj :D</p><p></p><p>Vad har Ni før erfarenheter av skidan?</p><p></p><p>Tack på førhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowrip, post: 829818, member: 74358"] Ær uppe och jobbar i Nordnorge før tillfællet och hær finns det fantastiska skidmøjligheter, toppar som ska bestigas i alla væderstreck. Jag har blivit erbjuden att køpa nya Liberty double helix till ett ok pris, till dom så hade jag tænkt køpa ett par baronbindningar och stighudar. Åkningen hæruppe blir fræmst puder, har blivit lovad(!) minst 1 meter puder från Januari till Maj :D Vad har Ni før erfarenheter av skidan? Tack på førhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Erfarenheter av Liberty double helix søkes!
Tillbaka
Topp