Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenheter av Verbier/A-matt/Engelberg/Davos?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blackriverpaint" data-source="post: 326943" data-attributes="member: 16052"><p>Har kört Verbier, Andermatt och Engelberg. Om referensramen på park är från nordamerika och detta är en viktig grej så kan du lägga ner andermatt och engelberg. Deras parker kan lyckas se coola ut på hemsidor och så men det är dom inte. I Verbier har jag inte kört parken av anledningen att man åker inte park när det finns riktigt bra puder. Dina fördomar känns väl rätt så sanna iallafall vad jag upplevt, har inte säsongat på något av ställena men har väl sett ett par ställen för att kunna jämföra. Hasse verkar ju gilla andermatt o han är väl över 40 ;-) . Engelberg var helt folktomt då jag var där så jag ser inte varför det inte skulle funka. Nog finns det klippor men det är inte värre än nån annanstans. Davos har jag inte varit i men din förklaring funkar även på st.moritz och det stämmer att rika människor inte kan åka skidor. Där finns även mängder av schyssta lines på tex Corvatsch o furtschellas eller epic forest på baksidan av Trais Flours.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blackriverpaint, post: 326943, member: 16052"] Har kört Verbier, Andermatt och Engelberg. Om referensramen på park är från nordamerika och detta är en viktig grej så kan du lägga ner andermatt och engelberg. Deras parker kan lyckas se coola ut på hemsidor och så men det är dom inte. I Verbier har jag inte kört parken av anledningen att man åker inte park när det finns riktigt bra puder. Dina fördomar känns väl rätt så sanna iallafall vad jag upplevt, har inte säsongat på något av ställena men har väl sett ett par ställen för att kunna jämföra. Hasse verkar ju gilla andermatt o han är väl över 40 ;-) . Engelberg var helt folktomt då jag var där så jag ser inte varför det inte skulle funka. Nog finns det klippor men det är inte värre än nån annanstans. Davos har jag inte varit i men din förklaring funkar även på st.moritz och det stämmer att rika människor inte kan åka skidor. Där finns även mängder av schyssta lines på tex Corvatsch o furtschellas eller epic forest på baksidan av Trais Flours. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfarenheter av Verbier/A-matt/Engelberg/Davos?
Tillbaka
Topp