Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfaringer fra Flachau
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 224099" data-attributes="member: 33485"><p>Har vart i flachau tre gånger. Första gången, för ca 5 år sedan, var det ingen snö och det regnade, vi var förbannade och tyskarna var griniga. Andra gången, för tre år sedan, var det helt underbart, troligen det fetaste dumpet jag vart med om (bra bete över metern på nåt dygn), blev underbart och slutade med att jag, pga för mycket snö, hamnade på österrikiskt sjukhus och lokal tv. Förra året styrde vi än en gång motorhuven dit och hade än en gång sjukt kul, sämre snö än föregående år, men det finns sjukt roliga åk. Det är en bit att hika, men det är inte alltför långt. Sen har man alltid ett par guldkorn som uttnyttjar hela bergets fallhöjd och tar ca 45 min att hika. Fast den repan är nog hemlig tills årets flachaubesök är avklarat <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 224099, member: 33485"] Har vart i flachau tre gånger. Första gången, för ca 5 år sedan, var det ingen snö och det regnade, vi var förbannade och tyskarna var griniga. Andra gången, för tre år sedan, var det helt underbart, troligen det fetaste dumpet jag vart med om (bra bete över metern på nåt dygn), blev underbart och slutade med att jag, pga för mycket snö, hamnade på österrikiskt sjukhus och lokal tv. Förra året styrde vi än en gång motorhuven dit och hade än en gång sjukt kul, sämre snö än föregående år, men det finns sjukt roliga åk. Det är en bit att hika, men det är inte alltför långt. Sen har man alltid ett par guldkorn som uttnyttjar hela bergets fallhöjd och tar ca 45 min att hika. Fast den repan är nog hemlig tills årets flachaubesök är avklarat ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Erfaringer fra Flachau
Tillbaka
Topp