Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Erik Håkman - Freestyle windsurfing from Bonaire
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 548387" data-attributes="member: 1008"><p>Haha, kite samma sak som wakeboard. Det är som att säga att folkrace är samma sak som rallycross.</p><p></p><p>Och han drar miljökortet, skiter du i liften och turar varje gång du åker skidor/bräda också? För du ska se att liften inte är så miljövänlig heller.</p><p></p><p>Sen kommer vi till bakåtsträvare, fick du slut på argument där eller? Själv stod jag på rev/rev-lagg 2003, du måste gjort det mycket tidigare då iom att jag är en sån bakåtsträvare.</p><p></p><p>Jag säger inte att kite inte är kul, det är det säkert. Men att jämföra en 10-15m flipp på en vindsurfingbräda och att bli dragen upp av en drake och sen spinna några varv är inte riktigt rättvist mot kite.</p><p></p><p> [USER=92704]@Jespahhh[/USER]: Självklart kan man göra samma saker som på wakeboard, eftersom att du har en drake som drar upp dig. Det är ju tvärtom. En viss skillnad på att göra en 1080, 540 eller vad som helst med trippla tiden på sig, inte direkt samma svårighetsgrad.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 548387, member: 1008"] Haha, kite samma sak som wakeboard. Det är som att säga att folkrace är samma sak som rallycross. Och han drar miljökortet, skiter du i liften och turar varje gång du åker skidor/bräda också? För du ska se att liften inte är så miljövänlig heller. Sen kommer vi till bakåtsträvare, fick du slut på argument där eller? Själv stod jag på rev/rev-lagg 2003, du måste gjort det mycket tidigare då iom att jag är en sån bakåtsträvare. Jag säger inte att kite inte är kul, det är det säkert. Men att jämföra en 10-15m flipp på en vindsurfingbräda och att bli dragen upp av en drake och sen spinna några varv är inte riktigt rättvist mot kite. [USER=92704]@Jespahhh[/USER]: Självklart kan man göra samma saker som på wakeboard, eftersom att du har en drake som drar upp dig. Det är ju tvärtom. En viss skillnad på att göra en 1080, 540 eller vad som helst med trippla tiden på sig, inte direkt samma svårighetsgrad. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Erik Håkman - Freestyle windsurfing from Bonaire
Tillbaka
Topp