Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Vattensport
Erik Håkman - Freestyle windsurfing from Bonaire
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 550367" data-attributes="member: 1008"><p>Först och främst så kan du sluta upp med att vara så jävla otrevlig. Sen har jag svårt att förstå hur man inte ser/förstår skillnaden. Men visst, jag kan förklara.</p><p>Med en kite så har du en drake som lyfter dig uppåt och framåt, på wakeboard så dras du bara framåt och måste således skapa din egen lyftkraft. Den är bara du själv och vågen som lyfter dig, inte det som drar dig (en stång i båten gör bara att den inte drar dig neråt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 550367, member: 1008"] Först och främst så kan du sluta upp med att vara så jävla otrevlig. Sen har jag svårt att förstå hur man inte ser/förstår skillnaden. Men visst, jag kan förklara. Med en kite så har du en drake som lyfter dig uppåt och framåt, på wakeboard så dras du bara framåt och måste således skapa din egen lyftkraft. Den är bara du själv och vågen som lyfter dig, inte det som drar dig (en stång i båten gör bara att den inte drar dig neråt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Vattensport
Erik Håkman - Freestyle windsurfing from Bonaire
Tillbaka
Topp