Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ersätta Dynastar Sultan 80
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndersAppelgren" data-source="post: 1144419" data-attributes="member: 168453"><p>Hej, </p><p></p><p>Idag körde jag sönder bindningarna (Marker squire 11) på mina Dynastar Sultan 80 som jag har varit så sjukt nöjd med dom senaste 7? åren. Men nu blev jag sugen på att leta nya skidor. Vill ha tips på vad jag ska leta efter för att få ungefär samma typ av åkning, men vill gå upp lite i bredd under foten, ca 90 skulle funka. Jag åker över hela berget men håller mig mig mest i pisten då jag har barn. Åker snabbt och aggressivt, det kan dock vara för att jag är tung och det går oftast fort då. Väger 140kg och är 182cm lång. Men älskar skidor och har åkt länge och försöker klämma in så mycket åkning som möjligt. </p><p></p><p>Tack på förhand.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndersAppelgren, post: 1144419, member: 168453"] Hej, Idag körde jag sönder bindningarna (Marker squire 11) på mina Dynastar Sultan 80 som jag har varit så sjukt nöjd med dom senaste 7? åren. Men nu blev jag sugen på att leta nya skidor. Vill ha tips på vad jag ska leta efter för att få ungefär samma typ av åkning, men vill gå upp lite i bredd under foten, ca 90 skulle funka. Jag åker över hela berget men håller mig mig mest i pisten då jag har barn. Åker snabbt och aggressivt, det kan dock vara för att jag är tung och det går oftast fort då. Väger 140kg och är 182cm lång. Men älskar skidor och har åkt länge och försöker klämma in så mycket åkning som möjligt. Tack på förhand. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ersätta Dynastar Sultan 80
Tillbaka
Topp