Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ersätta Salomon Shift med Salomon MTN Tour?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1301487" data-attributes="member: 80520"><p>Då är det alltså en tyngre ATK från ett företag som har mycket mer begränsad erfarenhet att bygga techbindningar? Jag ser fortfarande inte charmen.</p><p></p><p>Den fungerar säkert jättebra, men det finns bindningar som är mycket bättre. En Fiat 500 funkar bra som bil, men är ett sämre köp än en Mercedes A-klass med samma pris/skick/etc... (Med viss reservation för att jag har väldigt dålig koll på bilar, men jag hoppas att liknelsen funkar)</p><p></p><p>Hittar förresten ingen information om att det ska finnas en ny version med normal inställning av utlösningsvärdet? Tänker det borde vara front and center på Salomons hemsida för bindningen om så var fallet?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1301487, member: 80520"] Då är det alltså en tyngre ATK från ett företag som har mycket mer begränsad erfarenhet att bygga techbindningar? Jag ser fortfarande inte charmen. Den fungerar säkert jättebra, men det finns bindningar som är mycket bättre. En Fiat 500 funkar bra som bil, men är ett sämre köp än en Mercedes A-klass med samma pris/skick/etc... (Med viss reservation för att jag har väldigt dålig koll på bilar, men jag hoppas att liknelsen funkar) Hittar förresten ingen information om att det ska finnas en ny version med normal inställning av utlösningsvärdet? Tänker det borde vara front and center på Salomons hemsida för bindningen om så var fallet? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ersätta Salomon Shift med Salomon MTN Tour?
Tillbaka
Topp