Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ersättare till Salomon X-Wave 10?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sockerfarsan" data-source="post: 924232" data-attributes="member: 15939"><p>Jag kommer säkert klara mig med en bra freeridepjäxa. Det har funkat fint med mina X-Wave, men jag vill ha något mer gåvänligt. Gärna med en sula som ger mer friktion och gåläge vore bra (förutsatt att det inte blir för mycket kompromiss i åkningen). Inserts är bara en bonus för mig.</p><p></p><p>Jag väger 100 pannor och är van att köra med lite plöstryck, samtidigt har jag breda fötter och vill kunna ha pjäxorna hela dagen.</p><p></p><p>Om Quest ger likande åkegenskaper som mina nuvarande pjäxor men med gummisula och gåläge så låter det väldigt rätt. Det är mest kvaliten jag är osäker på.</p><p></p><p>Vad gäller Ghost 120 funderar jag på om det räcker med två spännen och om de blir svampiga när det är hårt. På pappret är de hårdare än mina nuvarande, men de känns onekligen mjukare i butiken. Kanske för att mina gamla har blivit stumma med åren.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sockerfarsan, post: 924232, member: 15939"] Jag kommer säkert klara mig med en bra freeridepjäxa. Det har funkat fint med mina X-Wave, men jag vill ha något mer gåvänligt. Gärna med en sula som ger mer friktion och gåläge vore bra (förutsatt att det inte blir för mycket kompromiss i åkningen). Inserts är bara en bonus för mig. Jag väger 100 pannor och är van att köra med lite plöstryck, samtidigt har jag breda fötter och vill kunna ha pjäxorna hela dagen. Om Quest ger likande åkegenskaper som mina nuvarande pjäxor men med gummisula och gåläge så låter det väldigt rätt. Det är mest kvaliten jag är osäker på. Vad gäller Ghost 120 funderar jag på om det räcker med två spännen och om de blir svampiga när det är hårt. På pappret är de hårdare än mina nuvarande, men de känns onekligen mjukare i butiken. Kanske för att mina gamla har blivit stumma med åren. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ersättare till Salomon X-Wave 10?
Tillbaka
Topp