Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
EST bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snowcop" data-source="post: 865799" data-attributes="member: 122047"><p>Jag har testat både Malavita och Cartel från 2011.</p><p>Använder just nu Malavita och är faktiskt mycket nöjd med dessa efter jag bytte boots. (Hade först AWOL och har nu istället Grail)</p><p>Malavitan tycker jag ger bra stabilitet men ändå hyfsat följsam, går inte att jämföra mot ett par Custom där hela bottenplattan ger med sig redan när man svänger. </p><p>Cartel är också helt okej, fördelen med Cartel är att de går att hitta i svart och matt yta - riktigt trevliga. Malavitan som jag har i ljusblått är som alla vet - skitful. Malavita finns även i andra färger, men det börjar väl vara utsålt så här års.</p><p></p><p>Har du en EST bräda tycker jag du ska satsa på ett par EST bindningar, gillar enkelheten och exaktheten i att justera dessa på brädan. Självklart en smaksak vilka bindningar man väljer.</p><p></p><p>Stadium Barkaby hade i alla fall för en dryg vecka sedan både Cartel och Malavita i butik, till bra pris. Dumt att köpa begagnat utan garanti om ett par nya på rean kostar ungefär lika mycket.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowcop, post: 865799, member: 122047"] Jag har testat både Malavita och Cartel från 2011. Använder just nu Malavita och är faktiskt mycket nöjd med dessa efter jag bytte boots. (Hade först AWOL och har nu istället Grail) Malavitan tycker jag ger bra stabilitet men ändå hyfsat följsam, går inte att jämföra mot ett par Custom där hela bottenplattan ger med sig redan när man svänger. Cartel är också helt okej, fördelen med Cartel är att de går att hitta i svart och matt yta - riktigt trevliga. Malavitan som jag har i ljusblått är som alla vet - skitful. Malavita finns även i andra färger, men det börjar väl vara utsålt så här års. Har du en EST bräda tycker jag du ska satsa på ett par EST bindningar, gillar enkelheten och exaktheten i att justera dessa på brädan. Självklart en smaksak vilka bindningar man väljer. Stadium Barkaby hade i alla fall för en dryg vecka sedan både Cartel och Malavita i butik, till bra pris. Dumt att köpa begagnat utan garanti om ett par nya på rean kostar ungefär lika mycket. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
EST bindningar
Tillbaka
Topp