Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
estudiera i les frencha alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HotDamnSara" data-source="post: 20763" data-attributes="member: 9996"><p>hej hej.</p><p></p><p>jag vill åka till chamonix och plugga franska till vintern har jag fått för mig. skickar iväg ansökningen så fort jag tagit passfoton imorgon. (nån som vet ifall jag är ute i god, lagom eller sen tid med ansökningen??)</p><p></p><p>tänker kolla läget med boende, har hört att det kan bli billigare att fixa boende själv i stället för genom skolan, i det här fallet genom INSTED. nån som har några tips? eller kanske t.o.m. har ett rum till övers? jag är mycket intresserad av att hyra!</p><p></p><p>för övrigt vill jag har så många tips och bra knep och erfarenheter från initierade människor som varit med förr!</p><p>kanske man kan få av nån vänlig själ?</p><p></p><p>tacksam för all hjälp...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HotDamnSara, post: 20763, member: 9996"] hej hej. jag vill åka till chamonix och plugga franska till vintern har jag fått för mig. skickar iväg ansökningen så fort jag tagit passfoton imorgon. (nån som vet ifall jag är ute i god, lagom eller sen tid med ansökningen??) tänker kolla läget med boende, har hört att det kan bli billigare att fixa boende själv i stället för genom skolan, i det här fallet genom INSTED. nån som har några tips? eller kanske t.o.m. har ett rum till övers? jag är mycket intresserad av att hyra! för övrigt vill jag har så många tips och bra knep och erfarenheter från initierade människor som varit med förr! kanske man kan få av nån vänlig själ? tacksam för all hjälp... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
estudiera i les frencha alperna
Tillbaka
Topp