Ett 80-talsställ eller kanske en overall?

geckotov

Ny medlem
Ett 80-talsställ eller kanske en overall?
Nu är jag en av de där som inte har mycket för nyare kläder som har en tendens att vara sådär "baggy" och rätt ungdomliga. Till mitt stora förtret så är det mest sånt jag hittar i affärerna. Så nu undrar jag, vart i hela friden återfinns kläderna för sådana som mig? Det kan vara nytt såväl som ett begagnat, urtvättad och använt 10 säsonger men om det handlar om det senare har jag en följdfråga; håller det att åka i när det är kallt? Det lär uppenbarligen ha gjort det då det begav sig, men kanske försämras kläder med åren, vad vet jag? Kanske går det bra om jag klär mig ordentligt under, lite tips behöver jag på vad som kan vara värt att köpa om själva stället inte är så tåligt.

Tack på förhand.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp