Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Ett 80-talsställ eller kanske en overall?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="geckotov" data-source="post: 475359" data-attributes="member: 86408"><p>Nu är jag en av de där som inte har mycket för nyare kläder som har en tendens att vara sådär "baggy" och rätt ungdomliga. Till mitt stora förtret så är det mest sånt jag hittar i affärerna. Så nu undrar jag, vart i hela friden återfinns kläderna för sådana som mig? Det kan vara nytt såväl som ett begagnat, urtvättad och använt 10 säsonger men om det handlar om det senare har jag en följdfråga; håller det att åka i när det är kallt? Det lär uppenbarligen ha gjort det då det begav sig, men kanske försämras kläder med åren, vad vet jag? Kanske går det bra om jag klär mig ordentligt under, lite tips behöver jag på vad som kan vara värt att köpa om själva stället inte är så tåligt.</p><p></p><p>Tack på förhand.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="geckotov, post: 475359, member: 86408"] Nu är jag en av de där som inte har mycket för nyare kläder som har en tendens att vara sådär "baggy" och rätt ungdomliga. Till mitt stora förtret så är det mest sånt jag hittar i affärerna. Så nu undrar jag, vart i hela friden återfinns kläderna för sådana som mig? Det kan vara nytt såväl som ett begagnat, urtvättad och använt 10 säsonger men om det handlar om det senare har jag en följdfråga; håller det att åka i när det är kallt? Det lär uppenbarligen ha gjort det då det begav sig, men kanske försämras kläder med åren, vad vet jag? Kanske går det bra om jag klär mig ordentligt under, lite tips behöver jag på vad som kan vara värt att köpa om själva stället inte är så tåligt. Tack på förhand. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Ett 80-talsställ eller kanske en overall?
Tillbaka
Topp