Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ett år senare behövde jag nya skidor igen.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 1022129" data-attributes="member: 49358"><p>Wow...Katana eller en funshape? Det var minsann ett brett spekta? Kanske slänga in ett par Fischer RC4 med i leken? :P</p><p>Skämt åsido men du har radat upp skidor med VÄLDIGT olika egenskaper och jag undrar om varför du har valt just dessa? Det är lika svårt att charga hårt på en Opus som att jibba med en Katana....så att säga.</p><p></p><p>Som bindning så tycker jag att Guardian är hacket vassare när det kommer till åk-känsla än vad Duke är. Har inte testat nya Adrenaline bindningen från Tyrolia men.... utseendet imponerar inte på mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 1022129, member: 49358"] Wow...Katana eller en funshape? Det var minsann ett brett spekta? Kanske slänga in ett par Fischer RC4 med i leken? :P Skämt åsido men du har radat upp skidor med VÄLDIGT olika egenskaper och jag undrar om varför du har valt just dessa? Det är lika svårt att charga hårt på en Opus som att jibba med en Katana....så att säga. Som bindning så tycker jag att Guardian är hacket vassare när det kommer till åk-känsla än vad Duke är. Har inte testat nya Adrenaline bindningen från Tyrolia men.... utseendet imponerar inte på mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ett år senare behövde jag nya skidor igen.
Tillbaka
Topp