Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ett år senare behövde jag nya skidor igen.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 1022366" data-attributes="member: 49358"><p>Har bara testat SideSeth och Blizzard Bodacious och här är Blizzard klart köttigast och SideSeth mer en väldigt lättåkt och kompetent skida som gör det mesta rätt bra (ska sägas att det fanns bara Seth 181 till test och så testade jag den kortare bodacious tror jag bestämt, men går man upp i längd på båda så tror jag fortfarande att man upplever blizzarden som köttigare). En kompis har ett par Billygoat 191 och är riktigt nöjd. Renegade är en bra och rejält styv skida för den som har tryck/teknik eller viljan till att tygla dem. Skidor i den här klassen är sällan lätta att tura med, men 1-3 timmar ska ju fungera fint menar jag. Billygoat kommer som turversion med om man vill ha det lite lättare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 1022366, member: 49358"] Har bara testat SideSeth och Blizzard Bodacious och här är Blizzard klart köttigast och SideSeth mer en väldigt lättåkt och kompetent skida som gör det mesta rätt bra (ska sägas att det fanns bara Seth 181 till test och så testade jag den kortare bodacious tror jag bestämt, men går man upp i längd på båda så tror jag fortfarande att man upplever blizzarden som köttigare). En kompis har ett par Billygoat 191 och är riktigt nöjd. Renegade är en bra och rejält styv skida för den som har tryck/teknik eller viljan till att tygla dem. Skidor i den här klassen är sällan lätta att tura med, men 1-3 timmar ska ju fungera fint menar jag. Billygoat kommer som turversion med om man vill ha det lite lättare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ett år senare behövde jag nya skidor igen.
Tillbaka
Topp