Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ett eller två par skidor för säsong?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="chrillelille" data-source="post: 1146064" data-attributes="member: 149275"><p>Jag åkte ner två månader till Chamonix i vintras med ett par skidor på 110mm. Efter några veckor så kände jag behovet av att ha nånting smalare och då kunna satsa på att även ha nånting mer offpistfokuserat. </p><p></p><p>Jag skulle lätt säga att ha nåt kring 80-90mm och nåt för offpisten gör det mycket roligare. En offpistskida när det inte snöat på länge är riktigt tråkigt, men att kunna vara mer kompromisslös gör att det blir kul oavsett snö!</p><p></p><p>Köp begagnat om det känns tight för plånboken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="chrillelille, post: 1146064, member: 149275"] Jag åkte ner två månader till Chamonix i vintras med ett par skidor på 110mm. Efter några veckor så kände jag behovet av att ha nånting smalare och då kunna satsa på att även ha nånting mer offpistfokuserat. Jag skulle lätt säga att ha nåt kring 80-90mm och nåt för offpisten gör det mycket roligare. En offpistskida när det inte snöat på länge är riktigt tråkigt, men att kunna vara mer kompromisslös gör att det blir kul oavsett snö! Köp begagnat om det känns tight för plånboken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ett eller två par skidor för säsong?
Tillbaka
Topp