Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ett jävligt riktigt inlägg!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Rejoice" data-source="post: 58632" data-attributes="member: 35800"><p>Efter senaste tidens snack om riktiga inlägg och riktiga skidükare och intressant ditt och ointressant datt (typ var man kan köpa nün jävla brilla som nün gryming har..) sü kommer här ett jävligt riktigt bra informativt gynnsamt inlägg! (Om man befinner sig i Österike eller i närheten i alla fall)</p><p></p><p>Kolla www.saac.at "snow & avalanches awarness camp", där hittar ni info om helg-camps som lär en att agera rätt i en lavinsituation mm. Dessa camps varar i 2 dagar och är HELT GRATIS och kommer hüllas runt 20ggr den här vintern. Allt man müste se till är att vara pü plats pü rätt dag och inte glömma laggen/brädan i garderoben... </p><p></p><p>Check out, register and go! </p><p></p><p>Tjing-tjong! </p><p></p><p>/m.</p><p></p><p>+ att för er som är här nere i Österike och i närheten av Salzburg -just nu pügür "Abentuer berg, abentuer film"-festivalen pü Das Kino, massor med berg och äventyrsfilmer ett par veckor framöver! </p><p></p><p>Nu är inlägget nästan äckligt informativt....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Rejoice, post: 58632, member: 35800"] Efter senaste tidens snack om riktiga inlägg och riktiga skidükare och intressant ditt och ointressant datt (typ var man kan köpa nün jävla brilla som nün gryming har..) sü kommer här ett jävligt riktigt bra informativt gynnsamt inlägg! (Om man befinner sig i Österike eller i närheten i alla fall) Kolla www.saac.at "snow & avalanches awarness camp", där hittar ni info om helg-camps som lär en att agera rätt i en lavinsituation mm. Dessa camps varar i 2 dagar och är HELT GRATIS och kommer hüllas runt 20ggr den här vintern. Allt man müste se till är att vara pü plats pü rätt dag och inte glömma laggen/brädan i garderoben... Check out, register and go! Tjing-tjong! /m. + att för er som är här nere i Österike och i närheten av Salzburg -just nu pügür "Abentuer berg, abentuer film"-festivalen pü Das Kino, massor med berg och äventyrsfilmer ett par veckor framöver! Nu är inlägget nästan äckligt informativt.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ett jävligt riktigt inlägg!
Tillbaka
Topp