Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ett par skidor för både pist och ski-touring, den gyllende kompromissen!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tjugo7" data-source="post: 1334559" data-attributes="member: 191420"><p>ATK Freerider 13 evo är det jag har. Den har ställbar tådel vilket inte Freerider 13 har. Stämmer att tådelen inte är elastisk.</p><p>Men behöver du en bindning som Tecton så ska du inte ha Camox Freebird eller liknande lätta skidor utan satsa på en kraftigare skida.</p><p></p><p>Har gått ganska mycket på mina Sender 118 med Tecton bindningar, men det är 2,8kg per fot.</p><p>TX99 med ATK freerider 13 evo är 1,8kg per fot, 1kg mindre per fot märks. (innan någon är petig, jag har avrundat med 30g).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tjugo7, post: 1334559, member: 191420"] ATK Freerider 13 evo är det jag har. Den har ställbar tådel vilket inte Freerider 13 har. Stämmer att tådelen inte är elastisk. Men behöver du en bindning som Tecton så ska du inte ha Camox Freebird eller liknande lätta skidor utan satsa på en kraftigare skida. Har gått ganska mycket på mina Sender 118 med Tecton bindningar, men det är 2,8kg per fot. TX99 med ATK freerider 13 evo är 1,8kg per fot, 1kg mindre per fot märks. (innan någon är petig, jag har avrundat med 30g). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ett par skidor för både pist och ski-touring, den gyllende kompromissen!!
Tillbaka
Topp