Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ett riktigt jobb i en snömiljö
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="antonsson89" data-source="post: 911485" data-attributes="member: 127435"><p>Jag sitter och funderar på ifall det finns något schysst yrke som man faktiskt kan tänka sig att göra större delen av livet och där man även får chans att åka lite bräda eller bara vistas i frisk miljö av snö. Då tänker jag mig inte liftgubbe, pistmaskinsförare eller liknande, utan snarare läkare i alperna, konstruktör av skidliftar, kanske lavinsprängare, skogsarbetare bl. a. Jag tycker om att jobba med människor, gärna tillsammans med helst hjälpa människor (känns som att man får mer tillbaks då). </p><p></p><p>Är det någon som har fler förslag på vad man kan arbeta med? Känner ni någon som känner någon som tycks ha ett spännande jobb i en exotisk miljö? Alla tips uppskattade!!!!! </p><p></p><p>/Anton</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="antonsson89, post: 911485, member: 127435"] Jag sitter och funderar på ifall det finns något schysst yrke som man faktiskt kan tänka sig att göra större delen av livet och där man även får chans att åka lite bräda eller bara vistas i frisk miljö av snö. Då tänker jag mig inte liftgubbe, pistmaskinsförare eller liknande, utan snarare läkare i alperna, konstruktör av skidliftar, kanske lavinsprängare, skogsarbetare bl. a. Jag tycker om att jobba med människor, gärna tillsammans med helst hjälpa människor (känns som att man får mer tillbaks då). Är det någon som har fler förslag på vad man kan arbeta med? Känner ni någon som känner någon som tycks ha ett spännande jobb i en exotisk miljö? Alla tips uppskattade!!!!! /Anton [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ett riktigt jobb i en snömiljö
Tillbaka
Topp