Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ett riktigt jobb i en snömiljö
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="antonsson89" data-source="post: 912412" data-attributes="member: 127435"><p>Jag antar att det pendlar mellan läkare och civilingenjör. En fördel hade iofs varit att gå civilingenjör, för jag har redan gått snart 1,5 år på elektroteknik, men jag håller på att byta program/inriktning just nu eftersom att jag hatar elektronik (ja, det var där jag kom in..). men efter ett förhoppningsvis schysst högskoleprov i slutet av denna månaden så kan man byta program redan efter vinter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="antonsson89, post: 912412, member: 127435"] Jag antar att det pendlar mellan läkare och civilingenjör. En fördel hade iofs varit att gå civilingenjör, för jag har redan gått snart 1,5 år på elektroteknik, men jag håller på att byta program/inriktning just nu eftersom att jag hatar elektronik (ja, det var där jag kom in..). men efter ett förhoppningsvis schysst högskoleprov i slutet av denna månaden så kan man byta program redan efter vinter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ett riktigt jobb i en snömiljö
Tillbaka
Topp