Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ett riktigt skithotell......
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="audiman" data-source="post: 442408" data-attributes="member: 66877"><p>helt rätt...vill man kombinera kanske lite öl och skidåkning ...al´a sälskapsresan så vill man inte boka in på en nyktert och starkt troende hotell.....sen är de inge fel med dess troende eller så...passar säkert många men JAG undviker gärna dessa och bor hellre på ett fest glatt hotell med bra service och trevliga hotellvärdar osv......resan kostade 13 000 per person och de står sällan vad som krävs eller gäller......och på hotell Schifflinger i saalbach FÅR man ingen varning eller åtsägelse.....tycker jag man kan få i allafall.....</p><p></p><p>not....veckan före blev ett par utkastad av just anleningen "råkat aska i sängen" </p><p># de hade fått tillåtelse att röka, men vid städning var det brännhål i lakan!!!!</p><p>jag tycker man kan få ersätta det då och bo vidare....nää utkastad vid hemkomst från skidåknigen....tur att man reser med sts-alpresor då och kanfå hjälp......</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="audiman, post: 442408, member: 66877"] helt rätt...vill man kombinera kanske lite öl och skidåkning ...al´a sälskapsresan så vill man inte boka in på en nyktert och starkt troende hotell.....sen är de inge fel med dess troende eller så...passar säkert många men JAG undviker gärna dessa och bor hellre på ett fest glatt hotell med bra service och trevliga hotellvärdar osv......resan kostade 13 000 per person och de står sällan vad som krävs eller gäller......och på hotell Schifflinger i saalbach FÅR man ingen varning eller åtsägelse.....tycker jag man kan få i allafall..... not....veckan före blev ett par utkastad av just anleningen "råkat aska i sängen" # de hade fått tillåtelse att röka, men vid städning var det brännhål i lakan!!!! jag tycker man kan få ersätta det då och bo vidare....nää utkastad vid hemkomst från skidåknigen....tur att man reser med sts-alpresor då och kanfå hjälp...... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Ett riktigt skithotell......
Tillbaka
Topp