T Toppz Ny medlem 2004-12-28 ett stort tack!! #1 Vill skicka ett stort tack till Daniel på Stadium vid sergelgatan för den profesionella service vid mitt köp av skidor. Tack tack
Vill skicka ett stort tack till Daniel på Stadium vid sergelgatan för den profesionella service vid mitt köp av skidor. Tack tack
GNU Aktiv medlem 2004-12-28 ett stort tack!! #2 "dafssad"??? Är "Dumma asfalterade sandlåda" det du försöker få fram?
GNU Aktiv medlem 2004-12-28 ett stort tack!! #3 Aha, nu är jag med. Det vara bara ett lite test det där första!