Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Europa runt med bil. Kostnader?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gelay" data-source="post: 36114" data-attributes="member: 29710"><p>Jag var ute med min familj och vi åkte ner till italien, via tyskland österike och på hem vägen via granlander till österike som jag inte orkar stava till. </p><p>Har doch ingen aning om vad det kostade allt som allt men. det bästa du kan göra när du åker runt är att inte ta in på hotell leta istället för skyltar där det står "Zimmer frei" Ledigt rum i dom små byarna.</p><p>Det är oftast mycker billigare och bjuder på bra service.</p><p>Om du vill veta mer så beställ Sembos katalog på www.sembo.se</p><p>Dom sysslar just med bil resor i europa eller uthyrningar av bostad och inte hela paketer resa och bostad.</p><p></p><p>Mvh Jeppe på berget</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gelay, post: 36114, member: 29710"] Jag var ute med min familj och vi åkte ner till italien, via tyskland österike och på hem vägen via granlander till österike som jag inte orkar stava till. Har doch ingen aning om vad det kostade allt som allt men. det bästa du kan göra när du åker runt är att inte ta in på hotell leta istället för skyltar där det står "Zimmer frei" Ledigt rum i dom små byarna. Det är oftast mycker billigare och bjuder på bra service. Om du vill veta mer så beställ Sembos katalog på www.sembo.se Dom sysslar just med bil resor i europa eller uthyrningar av bostad och inte hela paketer resa och bostad. Mvh Jeppe på berget [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Europa runt med bil. Kostnader?
Tillbaka
Topp