Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
everest skidkläder
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dnleriksson" data-source="post: 85583" data-attributes="member: 16548"><p>Har åkt med Everest skidbyxor av någon modell, de höll iaf alltid tätt och var sköna och satt bra. Kostade bara 600 för typ 5 år sen.</p><p>Använder Everest ryggsäck (Airflow 300) varje dag och den har inte visat minsta spår av slitage ännu. Har haft den i 3 år tror jag. Innan den hade jag en annan modell (Adventure 32l) och den var lika bra den. Jag bytte inte för att den var sliten utan för att jag gillade iden med airflow, funkar otroligt bra.</p><p>Nu hade ju inte ryggsäckarna med ämnet att göra men jag ville bara få sagt att jag är väldigt nöjd med kvaliteten hos Everest.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dnleriksson, post: 85583, member: 16548"] Har åkt med Everest skidbyxor av någon modell, de höll iaf alltid tätt och var sköna och satt bra. Kostade bara 600 för typ 5 år sen. Använder Everest ryggsäck (Airflow 300) varje dag och den har inte visat minsta spår av slitage ännu. Har haft den i 3 år tror jag. Innan den hade jag en annan modell (Adventure 32l) och den var lika bra den. Jag bytte inte för att den var sliten utan för att jag gillade iden med airflow, funkar otroligt bra. Nu hade ju inte ryggsäckarna med ämnet att göra men jag ville bara få sagt att jag är väldigt nöjd med kvaliteten hos Everest. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
everest skidkläder
Tillbaka
Topp