Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Evisubyxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="admin_jhn" data-source="post: 428534" data-attributes="member: 83905"><p>skulle få en 50-lapp av kompis om jag lagade hans evisubrallor, tog hem dom en dag efter skolan och börjar sy. på bordet står ett ljus och självklart råkar jag doppa vänster ben så det blir ett stort brännmärke..</p><p></p><p>Nu vill han ha 1700kr och ja sa aldrig en chans! då sa han "gå till centret och kolla vad dom kostar då".. men till saken hör att jag vet att han köpt dom för typ 400kr när han var utomlands för nån vecka sedan och inte några äkta från diva.</p><p></p><p>Hur bevisar jag för denna blåidiot att byxorna är falska och jag bara pejar där efter?</p><p>finns det några kännetecken jag kan visa honom? har nån av er falska evisu?</p><p></p><p>KKFM</p><p>UMH</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="admin_jhn, post: 428534, member: 83905"] skulle få en 50-lapp av kompis om jag lagade hans evisubrallor, tog hem dom en dag efter skolan och börjar sy. på bordet står ett ljus och självklart råkar jag doppa vänster ben så det blir ett stort brännmärke.. Nu vill han ha 1700kr och ja sa aldrig en chans! då sa han "gå till centret och kolla vad dom kostar då".. men till saken hör att jag vet att han köpt dom för typ 400kr när han var utomlands för nån vecka sedan och inte några äkta från diva. Hur bevisar jag för denna blåidiot att byxorna är falska och jag bara pejar där efter? finns det några kännetecken jag kan visa honom? har nån av er falska evisu? KKFM UMH [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Evisubyxor
Tillbaka
Topp