Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Evisubyxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="petterbacklund" data-source="post: 428651" data-attributes="member: 46336"><p>woh woh woh....</p><p>Är förvånade att folk faktiskt har en aning om deras sömmar hit och dit och olika nitar och skit...</p><p>Kan väll inte vara så svart att bara ta en stor jävla målarpensel o kladda på nytt alternativt sätt dig </p><p>på en nymålad parkbänk?</p><p></p><p>be din kompis uppsöka psykolog istället och om jag var du skulle jag elda upp byxorna...</p><p></p><p>För det andra är ju givetvis inte värdet på byxorna lika högt som när han köpte dem, räkna med minst </p><p>40% i värdeminskning...</p><p></p><p>Om han skulle haft en bil och sedan krockat med den efter ett halvår tror han då att han skulle få </p><p>tillbaka en splitter ny?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="petterbacklund, post: 428651, member: 46336"] woh woh woh.... Är förvånade att folk faktiskt har en aning om deras sömmar hit och dit och olika nitar och skit... Kan väll inte vara så svart att bara ta en stor jävla målarpensel o kladda på nytt alternativt sätt dig på en nymålad parkbänk? be din kompis uppsöka psykolog istället och om jag var du skulle jag elda upp byxorna... För det andra är ju givetvis inte värdet på byxorna lika högt som när han köpte dem, räkna med minst 40% i värdeminskning... Om han skulle haft en bil och sedan krockat med den efter ett halvår tror han då att han skulle få tillbaka en splitter ny? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Evisubyxor
Tillbaka
Topp