Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Evolver Railjam Skövde 5/2-2011
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Evolver" data-source="post: 855728" data-attributes="member: 93536"><p>Hej alla som skrivit i denna tråden. Lukas Linnarsson heter jag och det är jag som arrangerar Evolver Rail jam, Ber om ursäkt för att jag inte svarat på något här förens nu men jag har helt glömt kolla detta! Detta är andra gången för mig att arrangera något sånt här så jag vet att jag missat en del info osv och anledningen till vissa grejer är att det har vart svårt att spika, sen är det helt enkel rent av så att jag inte tänkt på detta! </p><p></p><p>Tar till mig allt ni skrivit här och lovar tänka på detta i framtiden, det som jag kan säga nu är att det började som en lokal grej som är för alla för att ge chansen för en skön dag att åka boxar och rör och umgås... Upplägget blir en Fatpipe, Kinkräcke, Flat box och en T-box, det som finns för publiken mer än Åkningen är musiken och grillningen av Burgare och en skön stämmning men jag riktar mig främst till att åkarna ska hade gött., eftersom detta är en väldigt färsk tävling och jag planerar det helt själv på (en) person så är det lätt att missa grejer som inte hinns med eller som inte tänks på, då jag driver en butik helt själv samtidigt.</p><p></p><p>Hoppas ni har överseende med detta och jag önskar alla glada skid och snowboardåkare där ute en bra fortsättning på vinter och om ni kommer till skövde imorgon så hoppas jag ni får en Underbar dag!! så ska jag tänka på detta till nästa gång!</p><p></p><p>MVH Lukas Linnarsson på Evolver i Skövde</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Evolver, post: 855728, member: 93536"] Hej alla som skrivit i denna tråden. Lukas Linnarsson heter jag och det är jag som arrangerar Evolver Rail jam, Ber om ursäkt för att jag inte svarat på något här förens nu men jag har helt glömt kolla detta! Detta är andra gången för mig att arrangera något sånt här så jag vet att jag missat en del info osv och anledningen till vissa grejer är att det har vart svårt att spika, sen är det helt enkel rent av så att jag inte tänkt på detta! Tar till mig allt ni skrivit här och lovar tänka på detta i framtiden, det som jag kan säga nu är att det började som en lokal grej som är för alla för att ge chansen för en skön dag att åka boxar och rör och umgås... Upplägget blir en Fatpipe, Kinkräcke, Flat box och en T-box, det som finns för publiken mer än Åkningen är musiken och grillningen av Burgare och en skön stämmning men jag riktar mig främst till att åkarna ska hade gött., eftersom detta är en väldigt färsk tävling och jag planerar det helt själv på (en) person så är det lätt att missa grejer som inte hinns med eller som inte tänks på, då jag driver en butik helt själv samtidigt. Hoppas ni har överseende med detta och jag önskar alla glada skid och snowboardåkare där ute en bra fortsättning på vinter och om ni kommer till skövde imorgon så hoppas jag ni får en Underbar dag!! så ska jag tänka på detta till nästa gång! MVH Lukas Linnarsson på Evolver i Skövde [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Evolver Railjam Skövde 5/2-2011
Tillbaka
Topp