Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ewil Twin, Goliath, Ride kink?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Superpark" data-source="post: 414700" data-attributes="member: 68210"><p>Tja </p><p></p><p></p><p>har kollat runt lite på olika brädor, var länge inne på Ewil twin men har nu börjat bli nyfiken på goliath (samma märke..) Har dock fortfarande inte testat någon. Men har verkligen hört massa bra om dem båda...</p><p></p><p>har även spanat lite på Ride kink, dominant och även Rome Slash</p><p></p><p></p><p>som ni förstår är det en ren freestyle bråda jag är ute efter, mjuk skojig och med redigt flex.. inte längre än max 158.. dock behöver jag lite bredare pga stora fötter så min 252-254 i midjan..</p><p></p><p></p><p>någon som testat de olika brädorna och kan ge en liten resumé om vad som skiljer dem åt?</p><p></p><p>gärna de olika märken imellan men helst vad som skiljer goliath från Etwinwen..</p><p></p><p>även tips på var man kan testa dem eller t.o.m kanske hyra någon av dem, </p><p></p><p>må gott!</p><p></p><p></p><p>ps. VEM SÄLJER BATALEON I STHLM?? ds....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Superpark, post: 414700, member: 68210"] Tja har kollat runt lite på olika brädor, var länge inne på Ewil twin men har nu börjat bli nyfiken på goliath (samma märke..) Har dock fortfarande inte testat någon. Men har verkligen hört massa bra om dem båda... har även spanat lite på Ride kink, dominant och även Rome Slash som ni förstår är det en ren freestyle bråda jag är ute efter, mjuk skojig och med redigt flex.. inte längre än max 158.. dock behöver jag lite bredare pga stora fötter så min 252-254 i midjan.. någon som testat de olika brädorna och kan ge en liten resumé om vad som skiljer dem åt? gärna de olika märken imellan men helst vad som skiljer goliath från Etwinwen.. även tips på var man kan testa dem eller t.o.m kanske hyra någon av dem, må gott! ps. VEM SÄLJER BATALEON I STHLM?? ds.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ewil Twin, Goliath, Ride kink?
Tillbaka
Topp