Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ewil Twin, Goliath, Ride kink?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 415068" data-attributes="member: 28391"><p>Efterfrågan har varit galet stor och jag hade nog kunnat sälja 5 gånger fler än jag beställde hem. Lib-Tech har fortsatt att tillverka nya Skate-Bananas under hela hösten på grund av att alla vill ha en. Ful vet jag inte om den är...</p><p></p><p>Jag har själv inte kunnat testa någon eftersom jag var "tvungen" att sälja alla jag fick hem. Nästa år kommer i princip alla modeller både från Gnu och Lib-Tech som bananer och jag tror att det kommer att bli en grym framgång. Kombinationen mellan Banana-Tech som gör brädan väldigt lättåkt och Magne-Traction som ger ett grymt kantgrepp</p><p>är oslagbar och ger otroligt roliga, lättåkta brädor som ändå har ett väldigt bra skär.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 415068, member: 28391"] Efterfrågan har varit galet stor och jag hade nog kunnat sälja 5 gånger fler än jag beställde hem. Lib-Tech har fortsatt att tillverka nya Skate-Bananas under hela hösten på grund av att alla vill ha en. Ful vet jag inte om den är... Jag har själv inte kunnat testa någon eftersom jag var "tvungen" att sälja alla jag fick hem. Nästa år kommer i princip alla modeller både från Gnu och Lib-Tech som bananer och jag tror att det kommer att bli en grym framgång. Kombinationen mellan Banana-Tech som gör brädan väldigt lättåkt och Magne-Traction som ger ett grymt kantgrepp är oslagbar och ger otroligt roliga, lättåkta brädor som ändå har ett väldigt bra skär. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ewil Twin, Goliath, Ride kink?
Tillbaka
Topp