Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Extern blixt, vilken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TukTuk" data-source="post: 467973" data-attributes="member: 70344"><p>Jag använder mig utav 580EX II. Galet bra blixt och finns verkligen inget att klaga på med den. Dock så räcker en speedlite 430 till det mesta, Och den är ju betydligt billgare, Och priset gick ju ned galet när exII modellen kom till den. vet inte hur det är med 430EXII Men på 580 är den iaf lite mera vädertätad.</p><p></p><p>Och snack om att den bara passa på 1d är skitsnack. Dock kan du få blixtsynctider mot kameran på 1/300 om jag inte mins fel jämnfört mot 1/250 på 40D.</p><p></p><p>Lycka Till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TukTuk, post: 467973, member: 70344"] Jag använder mig utav 580EX II. Galet bra blixt och finns verkligen inget att klaga på med den. Dock så räcker en speedlite 430 till det mesta, Och den är ju betydligt billgare, Och priset gick ju ned galet när exII modellen kom till den. vet inte hur det är med 430EXII Men på 580 är den iaf lite mera vädertätad. Och snack om att den bara passa på 1d är skitsnack. Dock kan du få blixtsynctider mot kameran på 1/300 om jag inte mins fel jämnfört mot 1/250 på 40D. Lycka Till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Extern blixt, vilken?
Tillbaka
Topp