Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Extern blixt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EricNorrlander" data-source="post: 436771" data-attributes="member: 62640"><p>Citat: Om du ska fotta Events så kan jag redan nu säga att Pocket Wizard inte kommer fungera så bra då ALLA och jag menar verkligen alla har de. 4 Kanaler blir knökade direkt. </p><p>___________</p><p>Bullshit: Välj Multimax så är det inga större problem med frekvenser. Jag har varit på både VM, OS och andra ställen där man kör många kameror och blixtar på Multimax. Man kan inte gardera sig för att det sitter en idiot på läktaren och kör ens blixtar. (Såna ska kölhalas) Seriösa arrangörer har en frekvenslista som man får boka på, mindre risk att man krockar med andra då ! Hoppas bara att man använder det på nästa JOSS så slipper man en massa tjafs, jag tipsade Jons agent om det så förhoppningsvis så gör de så nästa gång. Själv körde jag Multimax på en udda kanal och dessutom på en specifik Subkanal, och det funkade klockrent.</p><p> </p><p>Citat: Elinchrom är inte det nästan inga sportfotografer som har så de kan du leka med på events. </p><p>____________</p><p>Också BS, Elinchroms sändare är ganska vanliga bland proffs också, det finns många som har både PW och dem beroende på situation. Elinchroms är mycket smidigare att ha med sig och billigare. Att de är ovanligare än PW beror nog på att Elinchrom är nyare.</p><p></p><p>Om du vill vara riktigt udda kan Du få köpa min gamla IR utrustning för några hundringar, säkert inget proffs som kör sånt skit idag ;-)</p><p> </p><p>Lycka till</p><p>/Jörgen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EricNorrlander, post: 436771, member: 62640"] Citat: Om du ska fotta Events så kan jag redan nu säga att Pocket Wizard inte kommer fungera så bra då ALLA och jag menar verkligen alla har de. 4 Kanaler blir knökade direkt. ___________ Bullshit: Välj Multimax så är det inga större problem med frekvenser. Jag har varit på både VM, OS och andra ställen där man kör många kameror och blixtar på Multimax. Man kan inte gardera sig för att det sitter en idiot på läktaren och kör ens blixtar. (Såna ska kölhalas) Seriösa arrangörer har en frekvenslista som man får boka på, mindre risk att man krockar med andra då ! Hoppas bara att man använder det på nästa JOSS så slipper man en massa tjafs, jag tipsade Jons agent om det så förhoppningsvis så gör de så nästa gång. Själv körde jag Multimax på en udda kanal och dessutom på en specifik Subkanal, och det funkade klockrent. Citat: Elinchrom är inte det nästan inga sportfotografer som har så de kan du leka med på events. ____________ Också BS, Elinchroms sändare är ganska vanliga bland proffs också, det finns många som har både PW och dem beroende på situation. Elinchroms är mycket smidigare att ha med sig och billigare. Att de är ovanligare än PW beror nog på att Elinchrom är nyare. Om du vill vara riktigt udda kan Du få köpa min gamla IR utrustning för några hundringar, säkert inget proffs som kör sånt skit idag ;-) Lycka till /Jörgen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Extern blixt
Tillbaka
Topp