Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Extern blixt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ErikWibaeus" data-source="post: 437005" data-attributes="member: 36696"><p>Okej, den här tråden var dryg redan efter första kommentaren... Och då menar jag det verkligen! Drygt sagt "EricNorrlander".... bättring i forumet!</p><p></p><p></p><p></p><p> Elinchrome Skyport Universial. En sändare, en mottagare. 1295:-</p><p> Använd inget annat än Elinchrome eftersom dom är överlägset mest prisvärda</p><p> i klassen radio synkar. Undvik IR-sändare då dessa har många tekniska </p><p> nackdelar vilket gör dom till att annat än prisvärda.</p><p></p><p> Kaffebrus köret fungerar i studio. INTE utomhus då tillförlitligheten är sämst.</p><p> PocketWizard Multimax är dyra, primärt bygga för kreativ ljussättning på </p><p> avstånd.</p><p> </p><p> 595:- / 695:- för Kaffebrus pryttlar.</p><p> 2100:- st för PocketWizard Plus II</p><p> 3995:- för Pocket WizardMultiMax.</p><p></p><p></p><p> Det du ska tänka på är att om du inte har en PC-synk kontakt i din blixt så</p><p> behöver du en hamapryl. Ring scandinavian photo (8:30-18:00) så hjälper de</p><p> dig så du får precis rätt grejer. Fråga gärna efter Erik på sthlmbutiken så </p><p> hjälper jag dig!</p><p></p><p></p><p> MvH /Erik W</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ErikWibaeus, post: 437005, member: 36696"] Okej, den här tråden var dryg redan efter första kommentaren... Och då menar jag det verkligen! Drygt sagt "EricNorrlander".... bättring i forumet! Elinchrome Skyport Universial. En sändare, en mottagare. 1295:- Använd inget annat än Elinchrome eftersom dom är överlägset mest prisvärda i klassen radio synkar. Undvik IR-sändare då dessa har många tekniska nackdelar vilket gör dom till att annat än prisvärda. Kaffebrus köret fungerar i studio. INTE utomhus då tillförlitligheten är sämst. PocketWizard Multimax är dyra, primärt bygga för kreativ ljussättning på avstånd. 595:- / 695:- för Kaffebrus pryttlar. 2100:- st för PocketWizard Plus II 3995:- för Pocket WizardMultiMax. Det du ska tänka på är att om du inte har en PC-synk kontakt i din blixt så behöver du en hamapryl. Ring scandinavian photo (8:30-18:00) så hjälper de dig så du får precis rätt grejer. Fråga gärna efter Erik på sthlmbutiken så hjälper jag dig! MvH /Erik W [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Extern blixt
Tillbaka
Topp