Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Extern blixt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LucasNilsson" data-source="post: 437965" data-attributes="member: 78072"><p>ring scandinavian och bli bemött på äkta stockholmsvis. </p><p>skulle köpa grejjer för ca 20k, gick därifrån utan att bränna ngnting pga bemötandet.</p><p>så om du inte nu får tag i erik som verkar vilja hjälpa så är det bara att du böjjer dig framåt och tar emot...</p><p></p><p>Kaffebrus ÄR helt värdelöst. har testat båda modellerna med och utan mod. låg tillförlitlighet I och utanför studion</p><p></p><p>rätt grymt att du propsar för radiopoppers som fortfarande är rätt oprövade och inte ens går att få tag i ännu. </p><p></p><p>skyports ska funka helt okej. 32kanaler, måånga som använder dom. han jag känner som använder är sjukt besviken och ska plocka hem ett par pocketwizards. dom har missat några gånger för mkt /1ds mk2, acute600B och skyport univ setup) då han har rockat ljusättning i skog.</p><p></p><p></p><p>bjorn, "Finns 5st radiosändare på marknaden som är relativt kända." läs vad du skriver innan du säger något. quantum är fucking mer känt än cybersync. fungerar desto bättre också. </p><p>så kan du delge mig hur jag ska förstå att du tänker?</p><p>"det är dom här som är mest kända. men jag nämner inte quantum för att cybersync är lite mer udda" eller?</p><p></p><p></p><p></p><p>sen tycker jag att det är rätt chef att en 16årig kille och en säljare försöker totalburna en kille som faktiskt lever på att fota professionellt och har gjort det ett antal år och har praktiska yrkeserfarenheter av det. </p><p>skulle nog kunda dra en chansning och säga att han jobbat med det längre än du har funnits.</p><p>eller är jag helt fel ute nu?</p><p></p><p>pocketwizard multimax är rätt mkt byggda för dom större arenorna. därav att man kan byta "grundfrekvens" på dom också. det enda "kreativa" man får ut av multimaxarna eg är väl delay, strobemode och second curtain sync.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LucasNilsson, post: 437965, member: 78072"] ring scandinavian och bli bemött på äkta stockholmsvis. skulle köpa grejjer för ca 20k, gick därifrån utan att bränna ngnting pga bemötandet. så om du inte nu får tag i erik som verkar vilja hjälpa så är det bara att du böjjer dig framåt och tar emot... Kaffebrus ÄR helt värdelöst. har testat båda modellerna med och utan mod. låg tillförlitlighet I och utanför studion rätt grymt att du propsar för radiopoppers som fortfarande är rätt oprövade och inte ens går att få tag i ännu. skyports ska funka helt okej. 32kanaler, måånga som använder dom. han jag känner som använder är sjukt besviken och ska plocka hem ett par pocketwizards. dom har missat några gånger för mkt /1ds mk2, acute600B och skyport univ setup) då han har rockat ljusättning i skog. bjorn, "Finns 5st radiosändare på marknaden som är relativt kända." läs vad du skriver innan du säger något. quantum är fucking mer känt än cybersync. fungerar desto bättre också. så kan du delge mig hur jag ska förstå att du tänker? "det är dom här som är mest kända. men jag nämner inte quantum för att cybersync är lite mer udda" eller? sen tycker jag att det är rätt chef att en 16årig kille och en säljare försöker totalburna en kille som faktiskt lever på att fota professionellt och har gjort det ett antal år och har praktiska yrkeserfarenheter av det. skulle nog kunda dra en chansning och säga att han jobbat med det längre än du har funnits. eller är jag helt fel ute nu? pocketwizard multimax är rätt mkt byggda för dom större arenorna. därav att man kan byta "grundfrekvens" på dom också. det enda "kreativa" man får ut av multimaxarna eg är väl delay, strobemode och second curtain sync. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
Extern blixt
Tillbaka
Topp