Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Extra glas till Oakley
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jerker_Granath" data-source="post: 63089" data-attributes="member: 14618"><p>Halloj!</p><p></p><p>Jag beställde nya glas till mina Oakleys på Stadium (i Borlänge). Men först tog jag ur det befintliga glaset ur ramen och scannade in en bild i datorn och mailade till Oakley europa för att kolla vilka linsalternativ som fanns. Jag var tvungen att scanna in en bild på min lins, för ingen verkade veta vad som fanns tillgängligt.</p><p>Oakley mailade sedan tillbaka de linsmodeller som fanns tillgängliga. De hade till och med bifogat artikelnummer/pris. Sedan gick jag till Stadium och beställde det artikelnummer som var intressant.</p><p>Det vart faktiskt billigare än Oakleys listpriser.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jerker_Granath, post: 63089, member: 14618"] Halloj! Jag beställde nya glas till mina Oakleys på Stadium (i Borlänge). Men först tog jag ur det befintliga glaset ur ramen och scannade in en bild i datorn och mailade till Oakley europa för att kolla vilka linsalternativ som fanns. Jag var tvungen att scanna in en bild på min lins, för ingen verkade veta vad som fanns tillgängligt. Oakley mailade sedan tillbaka de linsmodeller som fanns tillgängliga. De hade till och med bifogat artikelnummer/pris. Sedan gick jag till Stadium och beställde det artikelnummer som var intressant. Det vart faktiskt billigare än Oakleys listpriser. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Extra glas till Oakley
Tillbaka
Topp