Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
extrajobb i Zermatt under mars (barnflicka sökes)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LinnPaulinaHenriksson" data-source="post: 584804" data-attributes="member: 99692"><p>Hejsan Daniel. </p><p>Jag är väldigt intresserad av att jobba för er under mars månad. </p><p>Jag är en 20-årig tjej från helsingborg som har väldigt mycket erfarenhet av barn och deras behov. Har även en stor bredd vad gällande andra kunskaper samt ett sunt förnuft och ett ständigt glatt humör. Jag har stor erfarenhet av att jobba med alla sorters människor. I somras arbetade jag tex på ett vårdboende där jag utförde samma arbetsuppgifter som en undersköterska. Jag har jobbat extra på dagis och har stor erfarenhet av barn då min äldre syster har tre små. På fritiden idrottar jag mycket och jag tycker om att vara utomhus och hitta på olika aktiviteter. Jag är tålmodig och hjälpsam och vet mycket väl vad det innebär att ha ansvar för andra människor. Känns detta intressant för er så hör gärna av er =) MVH Linn Henriksson.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LinnPaulinaHenriksson, post: 584804, member: 99692"] Hejsan Daniel. Jag är väldigt intresserad av att jobba för er under mars månad. Jag är en 20-årig tjej från helsingborg som har väldigt mycket erfarenhet av barn och deras behov. Har även en stor bredd vad gällande andra kunskaper samt ett sunt förnuft och ett ständigt glatt humör. Jag har stor erfarenhet av att jobba med alla sorters människor. I somras arbetade jag tex på ett vårdboende där jag utförde samma arbetsuppgifter som en undersköterska. Jag har jobbat extra på dagis och har stor erfarenhet av barn då min äldre syster har tre små. På fritiden idrottar jag mycket och jag tycker om att vara utomhus och hitta på olika aktiviteter. Jag är tålmodig och hjälpsam och vet mycket väl vad det innebär att ha ansvar för andra människor. Känns detta intressant för er så hör gärna av er =) MVH Linn Henriksson. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
extrajobb i Zermatt under mars (barnflicka sökes)
Tillbaka
Topp