Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Extrem Å-Bahn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TelisAkke" data-source="post: 600106" data-attributes="member: 63237"><p>Körde på Å-bahn laggen 187cm med 12m svängradie i helgen (Åre)</p><p>Underlaget var blandat med is, hårt packad kanonsnö och uppkört med lösa pucklar.</p><p>Lite förundrad över att de gick så bra på is, pressar man på skär de fint på 12 meter på isen.(har själv R12m. pistcarvers). Så det var kul att känna!!</p><p>Likaså i Packad snö, lekfulla och kvicka, trots sin bredd snabb från kant till kant.</p><p>Kan tänka mig att de är relativt kvicka i lössnö med, kanske något för skogsåkning och lite lekfull åkning offpist.</p><p>Den lilla rockern märktes inte av något i pisten.</p><p>Fräck skida och design som uppmärksammades i liften.</p><p></p><p>I stort en cool skida med kapasitet i både kortsväng i pist och surf i lössnö.</p><p></p><p>Eftersom det ät en ny skida är väl ? om hur de håller sin rocker och spännst i längden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TelisAkke, post: 600106, member: 63237"] Körde på Å-bahn laggen 187cm med 12m svängradie i helgen (Åre) Underlaget var blandat med is, hårt packad kanonsnö och uppkört med lösa pucklar. Lite förundrad över att de gick så bra på is, pressar man på skär de fint på 12 meter på isen.(har själv R12m. pistcarvers). Så det var kul att känna!! Likaså i Packad snö, lekfulla och kvicka, trots sin bredd snabb från kant till kant. Kan tänka mig att de är relativt kvicka i lössnö med, kanske något för skogsåkning och lite lekfull åkning offpist. Den lilla rockern märktes inte av något i pisten. Fräck skida och design som uppmärksammades i liften. I stort en cool skida med kapasitet i både kortsväng i pist och surf i lössnö. Eftersom det ät en ny skida är väl ? om hur de håller sin rocker och spännst i längden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Extrem Å-Bahn
Tillbaka
Topp