Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
extrem ak 4
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hanno" data-source="post: 110797" data-attributes="member: 46073"><p>mitt första par skidor på typ 10 år, men jag har då ruggist skoj med dom (182). Har som sagt inte så mycket att jämföra med men för mig funkar dom kanon. Däremot stör jag mig på att kanterna och ytan (klarlacken) tar välldigt mycket stryk och skrapas upp av den andre skidan stålkanter, har inte sett andra skidor som ser lika dana ut men å andra sidan stör det inte åkningen det minsta och ak4 ska ju se lite slitna ut <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>tog en changsning och köpte mina utan att veta vad det var för nått för att jag fick bra pris på dom, men jag har då inte ångrat mig.!</p><p></p><p>//ah</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hanno, post: 110797, member: 46073"] mitt första par skidor på typ 10 år, men jag har då ruggist skoj med dom (182). Har som sagt inte så mycket att jämföra med men för mig funkar dom kanon. Däremot stör jag mig på att kanterna och ytan (klarlacken) tar välldigt mycket stryk och skrapas upp av den andre skidan stålkanter, har inte sett andra skidor som ser lika dana ut men å andra sidan stör det inte åkningen det minsta och ak4 ska ju se lite slitna ut :) tog en changsning och köpte mina utan att veta vad det var för nått för att jag fick bra pris på dom, men jag har då inte ångrat mig.! //ah [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
extrem ak 4
Tillbaka
Topp