Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem AK4
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MartinThorstensson" data-source="post: 11970"><p>Till er som kan det här med telisar: </p><p></p><p>jag har också funderat på att köpa nya telisar. </p><p>vad tror ni om Extrem AK4 som telis skida? det skulle ju va kul med en twintip... den är ju 182 cm lång, kan jag ha den om jag själv är 180 cm lång? </p><p>och sist, är det de hederliga chili som gäller även i år, eller ska man ha något annat, typ linken..? </p><p></p><p>det skulle va bra om någn kunde svara, börjar ju bli sugen nu! </p><p></p><p>MVH </p><p>Martin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MartinThorstensson, post: 11970"] Till er som kan det här med telisar: jag har också funderat på att köpa nya telisar. vad tror ni om Extrem AK4 som telis skida? det skulle ju va kul med en twintip... den är ju 182 cm lång, kan jag ha den om jag själv är 180 cm lång? och sist, är det de hederliga chili som gäller även i år, eller ska man ha något annat, typ linken..? det skulle va bra om någn kunde svara, börjar ju bli sugen nu! MVH Martin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem AK4
Tillbaka
Topp