Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem AKfour
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="VanDamn" data-source="post: 34443" data-attributes="member: 11931"><p>Jag har haft ett par under en hel säsong i Serre. De passar mig utmärkt (framföra allt utanför pisten), men å andra sidan väger jag bara drygt 60 pannor. Jag tror att du är för tung. De klarar aggressiv åkning bra men är du för tung så är de lite för mjuka. Min polare har testat mina och han väger ca 75, han tyckte att de inte var tillräckligt stabila. Mitt råd: De ätr jävligt bra, men banta ned lite om du vill ha dem, annars köp ngt hårdare....t.ex big block, eller völkl explosive..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="VanDamn, post: 34443, member: 11931"] Jag har haft ett par under en hel säsong i Serre. De passar mig utmärkt (framföra allt utanför pisten), men å andra sidan väger jag bara drygt 60 pannor. Jag tror att du är för tung. De klarar aggressiv åkning bra men är du för tung så är de lite för mjuka. Min polare har testat mina och han väger ca 75, han tyckte att de inte var tillräckligt stabila. Mitt råd: De ätr jävligt bra, men banta ned lite om du vill ha dem, annars köp ngt hårdare....t.ex big block, eller völkl explosive.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem AKfour
Tillbaka
Topp