Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Extrem Big O (2009)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fiskebulle" data-source="post: 604847" data-attributes="member: 91785"><p>Igår var det nästan 40cm fluff i Funäsdalen då är det inte för mycket med 105mm, jag kör på ett par med 109 i midja och då känns det nästan som man sjunker. </p><p></p><p>I vårsnö så tycker jag det funkar alldeles utmärkt med de flesta fetare skidor, de köttar på igenom allt vad vallar heter och iom att det är så mjukt så kan man högaktningsfullt skita i allt vad isgrepp heter - Det funkar helt enkelt. </p><p></p><p>Om du redan är inne på Extrem-spåret så kanske du kan titta på Big Pen. Inte så rolig grafik kanske men jag har förstått att de funkar ypperligt i svensk pist och off-piste.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fiskebulle, post: 604847, member: 91785"] Igår var det nästan 40cm fluff i Funäsdalen då är det inte för mycket med 105mm, jag kör på ett par med 109 i midja och då känns det nästan som man sjunker. I vårsnö så tycker jag det funkar alldeles utmärkt med de flesta fetare skidor, de köttar på igenom allt vad vallar heter och iom att det är så mjukt så kan man högaktningsfullt skita i allt vad isgrepp heter - Det funkar helt enkelt. Om du redan är inne på Extrem-spåret så kanske du kan titta på Big Pen. Inte så rolig grafik kanske men jag har förstått att de funkar ypperligt i svensk pist och off-piste. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Extrem Big O (2009)
Tillbaka
Topp