Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Extrem Big Pen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TomasRoos" data-source="post: 571784" data-attributes="member: 94565"><p>Bara därför ska ja köpa ett par....skämt åsido, kollade in CoreUpt och dom e riktigt intressanta och till skillnad från Big Pen inte ful som en Östtysk thailand-resenär. Bibbyn var även den intressant...men jag gillar inte att skeppa över skit från staterna...det var en massa krångel med att få över fatypusarna så det skippar jag gärna. Är det någon annan anledning än Big Pens groteska utseende till att du hyser sån motvilja till dem?</p><p>Head har jag lite svårt för..har än så länge inte åkt på ett par head-skidor jag gillat ordentligt....provkörning av dom kan ju visa att dom är undantaget men i dagsläget känns dom inte särskilt aktuella...plus att man måste va en blåhårig kid med brallan nedanför knävecken och en talltee-pyjamas för att ro hem en så skrikig design. =p</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TomasRoos, post: 571784, member: 94565"] Bara därför ska ja köpa ett par....skämt åsido, kollade in CoreUpt och dom e riktigt intressanta och till skillnad från Big Pen inte ful som en Östtysk thailand-resenär. Bibbyn var även den intressant...men jag gillar inte att skeppa över skit från staterna...det var en massa krångel med att få över fatypusarna så det skippar jag gärna. Är det någon annan anledning än Big Pens groteska utseende till att du hyser sån motvilja till dem? Head har jag lite svårt för..har än så länge inte åkt på ett par head-skidor jag gillat ordentligt....provkörning av dom kan ju visa att dom är undantaget men i dagsläget känns dom inte särskilt aktuella...plus att man måste va en blåhårig kid med brallan nedanför knävecken och en talltee-pyjamas för att ro hem en så skrikig design. =p [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Extrem Big Pen?
Tillbaka
Topp