Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Extrem Big Pen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TomasRoos" data-source="post: 572912" data-attributes="member: 94565"><p>Det där låter ju faktiskt mer än ok det David....blir nog så att jag blir tvungen att svänga förbi extrem nu i veckan å prata lite. Köpte senaste numret av friflyt men tycker i vanlig ordning att skidtester i tidningar är för krystade å stressade....känner mig?...ingen känner mig...jag är som en blandning av spöket laban och max hardcore...jag står tyst och omärklig i ett hörn med en ståpick som krossar tabun.</p><p></p><p>pow pow</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TomasRoos, post: 572912, member: 94565"] Det där låter ju faktiskt mer än ok det David....blir nog så att jag blir tvungen att svänga förbi extrem nu i veckan å prata lite. Köpte senaste numret av friflyt men tycker i vanlig ordning att skidtester i tidningar är för krystade å stressade....känner mig?...ingen känner mig...jag är som en blandning av spöket laban och max hardcore...jag står tyst och omärklig i ett hörn med en ståpick som krossar tabun. pow pow [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Extrem Big Pen?
Tillbaka
Topp