Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem brantåkning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="THall" data-source="post: 17274"><p>Allvarligt talat...</p><p>Jag har fått förmånen att testa de flesta skidor inför varje ny säsong under ett par år nu och mitt i allt skämtande och skrivande med attityd undrar jag om det är någon som har fått en positiv bild av Extrems skidor. Designen är klockren, marknadsföringen likaså men skidorna har aldrig överaskat mig positivt inom någon ram. Helt rätt att satsa enbart på big-skiing och freak-gänget eftersom det både är lättare att skapa sin nisch inom detta område men även mycket lättare att bygga skidor för dessa ändamål. Skulle bara vilja fråga om det är någon som är riktigt positiv över någon av Extrems skidor och i så fall varför, för jag har försökt att gilla dem och hitta deras fördelar men det känns som att jag ger upp nu efter fem års testande...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="THall, post: 17274"] Allvarligt talat... Jag har fått förmånen att testa de flesta skidor inför varje ny säsong under ett par år nu och mitt i allt skämtande och skrivande med attityd undrar jag om det är någon som har fått en positiv bild av Extrems skidor. Designen är klockren, marknadsföringen likaså men skidorna har aldrig överaskat mig positivt inom någon ram. Helt rätt att satsa enbart på big-skiing och freak-gänget eftersom det både är lättare att skapa sin nisch inom detta område men även mycket lättare att bygga skidor för dessa ändamål. Skulle bara vilja fråga om det är någon som är riktigt positiv över någon av Extrems skidor och i så fall varför, för jag har försökt att gilla dem och hitta deras fördelar men det känns som att jag ger upp nu efter fem års testande... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem brantåkning?
Tillbaka
Topp