Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem brantåkning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="racerboy" data-source="post: 17277" data-attributes="member: 9743"><p>Jag har åkt på tre par extremskidor de tre senaste åren. Freedom, freek och nu AKfour. Jag kan inte säga något direkt negativt över dessa skidor. Jag åker aggresivt i mycket stora svängar och hög fart i och utanför pist. Jag tycker att dem har funkat alldeles utmärkt. Det kanske beror på att jag inte har testat så många andra skidor. Jag bytte från freedom till freek och det var ett riktigt lyft. Nu har jag bytt till AKfour och det lilla jag har testat dem så känns det mycket bra. Det negativa skulle i så fall vara kvaliten, men extrem är väldigt tillmötesgående och hjälpsamma när det händer något.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="racerboy, post: 17277, member: 9743"] Jag har åkt på tre par extremskidor de tre senaste åren. Freedom, freek och nu AKfour. Jag kan inte säga något direkt negativt över dessa skidor. Jag åker aggresivt i mycket stora svängar och hög fart i och utanför pist. Jag tycker att dem har funkat alldeles utmärkt. Det kanske beror på att jag inte har testat så många andra skidor. Jag bytte från freedom till freek och det var ett riktigt lyft. Nu har jag bytt till AKfour och det lilla jag har testat dem så känns det mycket bra. Det negativa skulle i så fall vara kvaliten, men extrem är väldigt tillmötesgående och hjälpsamma när det händer något. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Extrem brantåkning?
Tillbaka
Topp