Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Extrem Carbon Expose
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mekan" data-source="post: 69782" data-attributes="member: 14580"><p>Skaffade mej en Extrem Carbon Expose för två år sedan nu om jag inte minns fel. </p><p>Häromdagen upptäckte jag att det har släppt mellan lagrena i nosen. Det var 10 långt längs med och 5 cm inåt ungefär. </p><p>Nån som har haft liknande problem??? Jag har snackat med killarna på Extrem, och jag ska skicka upp den till dom så dom får titta på den. Men går detta att fixa?? i skishopen var dom tveksamma. Nån som han koll på extrem behandlar såna här situationer?? ordnar dom det eller måste man göra sej beredd på att man måste införskaffa en ny bräda??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mekan, post: 69782, member: 14580"] Skaffade mej en Extrem Carbon Expose för två år sedan nu om jag inte minns fel. Häromdagen upptäckte jag att det har släppt mellan lagrena i nosen. Det var 10 långt längs med och 5 cm inåt ungefär. Nån som har haft liknande problem??? Jag har snackat med killarna på Extrem, och jag ska skicka upp den till dom så dom får titta på den. Men går detta att fixa?? i skishopen var dom tveksamma. Nån som han koll på extrem behandlar såna här situationer?? ordnar dom det eller måste man göra sej beredd på att man måste införskaffa en ny bräda?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Extrem Carbon Expose
Tillbaka
Topp