Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
extrem enlight
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Longboardforever" data-source="post: 1141089" data-attributes="member: 86037"><p><a href="https://www.freeride.se/photo/view.php?id=155544" target="_blank"><img src="https://www.freeride.se/img/photo/n/3310834fce19d942e85c8ef72b211ed6.jpg" alt="" class="fr-fic fr-dii fr-draggable " data-size="" style="" /></a></p><p>Hmm gammal tråd men svarar ändå. Körde Carbon expose 159 under dom år den fanns. Den sprack i laminatet men fick en ny direkt i butiken. Sålde den och köpte en Enlight 157 2002 och använder den fortfarande och kört den riktigt hårt. Nu skulle jag vilja få tag på en Enligt 165 eller 161. Bättre brädor finns inte. Dom är mycket hårigare än Burton Custom X som jag kört under 6 år. Men plockade fram Enlighten för att testa på kul och nu blir det nog aldrig Custom X igen. Kör även Burton supermodel 174 och 181 men dessa Enlighten sitter ju fan bättre än dom i skäret om man trycker på lite.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Longboardforever, post: 1141089, member: 86037"] [url=https://www.freeride.se/photo/view.php?id=155544][img]https://www.freeride.se/img/photo/n/3310834fce19d942e85c8ef72b211ed6.jpg[/img][/url] Hmm gammal tråd men svarar ändå. Körde Carbon expose 159 under dom år den fanns. Den sprack i laminatet men fick en ny direkt i butiken. Sålde den och köpte en Enlight 157 2002 och använder den fortfarande och kört den riktigt hårt. Nu skulle jag vilja få tag på en Enligt 165 eller 161. Bättre brädor finns inte. Dom är mycket hårigare än Burton Custom X som jag kört under 6 år. Men plockade fram Enlighten för att testa på kul och nu blir det nog aldrig Custom X igen. Kör även Burton supermodel 174 och 181 men dessa Enlighten sitter ju fan bättre än dom i skäret om man trycker på lite. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
extrem enlight
Tillbaka
Topp