Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
extrem enlight
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Brano" data-source="post: 126422" data-attributes="member: 53670"><p>Tja!</p><p></p><p>Köpte en ny Extrem Enlight förra året och älskade den verkligen på alla de sätt under den veckan jag hade den. Dvs innan jag lyckades knäcka tailen på nån vänster. </p><p>För mig var det en gåta hur det har gått till men extrem sa iaf att det inte var något fabrikationsfel (eller hur?). Dessutom var jag tvungen att hyra en riktig pissbräda under resten av min visstelse =/</p><p></p><p>Har hört runt lite och det verkar vara fler som har fått uppleva att extrems brädor är ganska sköra; nå fler som kan instämma eller säga emot? Är det värt att chansa på en ny?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Brano, post: 126422, member: 53670"] Tja! Köpte en ny Extrem Enlight förra året och älskade den verkligen på alla de sätt under den veckan jag hade den. Dvs innan jag lyckades knäcka tailen på nån vänster. För mig var det en gåta hur det har gått till men extrem sa iaf att det inte var något fabrikationsfel (eller hur?). Dessutom var jag tvungen att hyra en riktig pissbräda under resten av min visstelse =/ Har hört runt lite och det verkar vara fler som har fått uppleva att extrems brädor är ganska sköra; nå fler som kan instämma eller säga emot? Är det värt att chansa på en ny? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
extrem enlight
Tillbaka
Topp