Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
extrem enlight
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Steam" data-source="post: 126423" data-attributes="member: 29018"><p>Tja,</p><p>Tittade de på brädan för att avgöra att det inte var fabrikationsfel? En del brädmärken byter in konstiga "knäckfall" för titta lite närmare på skadan, samt att de vill visa mer goodwill vid ett sådant byte än den badwill som kan uppstå när folk tar upp diskussioner på forum som det här. En polare har haft enlight några år nu, och han kör kanske 6 hela veckor i alperna, samt undervisar och åker i vår hemmabacke, och han är skitnöjd med sin bräda i alla fall (och jag tycker den är mycket trevlig).</p><p></p><p>Ride on brohter</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Steam, post: 126423, member: 29018"] Tja, Tittade de på brädan för att avgöra att det inte var fabrikationsfel? En del brädmärken byter in konstiga "knäckfall" för titta lite närmare på skadan, samt att de vill visa mer goodwill vid ett sådant byte än den badwill som kan uppstå när folk tar upp diskussioner på forum som det här. En polare har haft enlight några år nu, och han kör kanske 6 hela veckor i alperna, samt undervisar och åker i vår hemmabacke, och han är skitnöjd med sin bräda i alla fall (och jag tycker den är mycket trevlig). Ride on brohter [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
extrem enlight
Tillbaka
Topp