Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
extrem enlight
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="perbac" data-source="post: 126426" data-attributes="member: 40117"><p>Har åxå hört ryktena om att extrems brädor ska vara sköra.</p><p>Själv köpte jag min första extrem bräda -94 och sedan dess har det väl varit minst 10st till som har passerat mitt brädfodral. har egentligen inte upplevt dessa problem mer än på min andra bräda där stålkanten släppte (den levde dock drygt en säsong.). Dock så fick jag reklamera detta utan problem.</p><p></p><p>Senaste 8a åren har löpt helt och hållet utan problem, ändå blir det väl 30-40 dagar på bräda varje år, väger 86 pannor och kör relativt hårt och vårdslöst.</p><p></p><p>Jag backar iaf inte för att fortsätta köpa extrem, är grymt nöjda med deras brädor och just enlight modellerna har varit riktiga favoriter genom åren tillsammans med 151-C (som ändå var den brädan som strulade).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="perbac, post: 126426, member: 40117"] Har åxå hört ryktena om att extrems brädor ska vara sköra. Själv köpte jag min första extrem bräda -94 och sedan dess har det väl varit minst 10st till som har passerat mitt brädfodral. har egentligen inte upplevt dessa problem mer än på min andra bräda där stålkanten släppte (den levde dock drygt en säsong.). Dock så fick jag reklamera detta utan problem. Senaste 8a åren har löpt helt och hållet utan problem, ändå blir det väl 30-40 dagar på bräda varje år, väger 86 pannor och kör relativt hårt och vårdslöst. Jag backar iaf inte för att fortsätta köpa extrem, är grymt nöjda med deras brädor och just enlight modellerna har varit riktiga favoriter genom åren tillsammans med 151-C (som ändå var den brädan som strulade). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
extrem enlight
Tillbaka
Topp