Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
extrem enlight
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dunder" data-source="post: 126430" data-attributes="member: 27243"><p>Min polare (som åker snowboard) som är typ den försiktigaste i världen lyckades på något sätt knacka sin tail... detta var helt sjukt då han verkligen inte på något sätt gjorde något som är kännt för att knäcka brädor... </p><p></p><p>vi drog till extremes butik i åre och de tog den till någon som skulle kolla om det var fabrikationsfel. </p><p></p><p>det bidde inge ny bräda iaf...</p><p></p><p>nä det där är inte bra... tacka vet jag atomic, de gav mig nya skidor när ag våldfört mig på mina gammla...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dunder, post: 126430, member: 27243"] Min polare (som åker snowboard) som är typ den försiktigaste i världen lyckades på något sätt knacka sin tail... detta var helt sjukt då han verkligen inte på något sätt gjorde något som är kännt för att knäcka brädor... vi drog till extremes butik i åre och de tog den till någon som skulle kolla om det var fabrikationsfel. det bidde inge ny bräda iaf... nä det där är inte bra... tacka vet jag atomic, de gav mig nya skidor när ag våldfört mig på mina gammla... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
extrem enlight
Tillbaka
Topp